Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Østerberg Ice Cream      
Rosenvængets Allé 7C
2100 København Ø
Tlf: 61 42 32 89
CVR nr: 3235 3789

 

Betaling
Alle beløb der fremgår i vores webshop er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Østerberg Ice Cream tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard via Shopify Payments. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Østerberg Ice Cream benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

Levering
Vi leverer varer med GLS i Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 2-4 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted først kommende hverdag.

Varer til udlandet sendes med PostNord, GLS eller Bring afhængigt af destinationen.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Retur og fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Dette er med undtagelse af fødevarer køb på webshoppen. 

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på icecream@osterberg.dk, hvor du skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Varen skal retuneres i samme stand som da du modtog varen.

Afbestilling
Afbestilling eller ændringer af events, deltagelse på iskursus, desserter mm. skal ske minimum 7 dage inden afhentning eller afholdelse.
Hvis afbestilling sker senere end 7 dage inden afhentning eller afholdelse opkræves det fulde beløb.

Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til Østerberg Ice Cream i rimelig tid efter varens modtagelse.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

Reklamationer sendes til:

Østerberg Ice Cream
Rosenvængets Allé 7C
2100 København Ø

Persondatapolitik
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Østerberg Ice Cream.

Klagemuligheder
Du kan sende en mail til icecream@osterberg.dk eller ringe på 61 42 32 89, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mail icecream@osterberg.dk.